تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قد بعد از پریود، انواع روش ها

سال گذشته پریود شدم و از کوتاهی قدم رنج می برم، آیا دیگه قد من به کمک ورزش بلندتر نمیشه؟

سوال:

باسلام خدمت شما من سال گذشته پریود شدم و از کوتاهی قدم رنج میبرم ایا دیگه قد من به کمک ورزش بلندتر نمیشه لطفا منو راهنمایی کنین اگه میشه چه ورزشی؟ 

جواب:

امکان افزایش قد وجود دارد. از روشهای مختلف می توان کمک گرفت. مهمترین آن اصلاح الگوی زندگی می باشد. رعایت تغذیه سالم و کافی، مصرف آهن، کلسیم، ویتامین آ و د، روی به میزان کافی/ داشتن خواب کافی بخصوص در بین ساعات 9 شب تا 4 صبح که بهترین زمان خواب می باشد و موجب تحریک ترشح هورمون رشد می شود/ انجام ورزش‌های کششی مرتب، که موجب استحکام عضلات پشت و استحکام ستون فقرات می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قد بعد از پریود، انواع روش ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..