تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: اوباما مریض است

رئیس‌جمهور جدید آمریکا در ادعاهایی جدید به باراک اوباما حمله کرد و گفت: او تماس‌های برج ترامپ را شنود می‌کرده است.

رئیس‌جمهور جدید آمریکا در ادعاهایی جدید به باراک اوباما حمله کرد و گفت: او تماس‌های برج ترامپ را شنود می‌کرده است.
 
به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مجموعه توئیت‌هایی این اتهامات و ادعاها را مطرح کرد.
 
رئیس‌جمهور آمریکا در این باره نوشت: افتضاح است همین الان فهمیدم که اوباما تماس‌های من را پیش از پیروزی در برج ترامپ شنود می‌کرده است. این مک کارتیسم است.
 
این توئیت‌ها اما به اینجا ختم نشدند.
 
چند دقیقه بعد با انتشار توئیت دیگری نوشت: آیا قانونی است که یک رئیس‌جمهور فردی را که به عنوان نامزد در یک انتخابات رقابت می‌کند را شنود کند. این مساله از سوی دادگاه رد شده. این هم یک قانون جدید.
 
وی ادامه داده است: شرط می‌بندم که یک وکیل خوب می‌تواند از این حقیقت که اوباما در ماه اکتبر دقیقا پیش از انتخابات تماس‌های من را شنود می‌کرده پرونده‌ای فوق‌العاده مطرح کند.
 
ترامپ در این مجموعه توئیت‌ها همچنین اوباما را "مریض" توصیف کرده و نوشته است: اوباما به عنوان یک رئیس‌جمهور چقدر توانسته "بی‌شخصیت" باشد که تلفن‌های من را در جریان "انتخاباتی پاک" شنود کند. این شبیه ماجرای نیکسون و واتر گیت است. چه آدم "مریض و بدی" است!
 
با این حال با وجود این ادعای مطرح شده ترامپ تاکنون شواهدی مبنی بر اینکه اوباما در دارایی او اقدام به شنود کرده، ارائه نداده است.

ترامپ: اوباما مریض است 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: اوباما مریض است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..