تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین تلاوت احمد ابوالقاسمی در «تخت فولاد» + صوت

گروه جلسات و محافل: محفل انس با قرآن کریم، در شبستان روضات در یکی از تکیه های تخت فولاد اصفهان، جنب مزار مقبره مرحوم میرزا حسین کشیکچی، با تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن کریم، جمعه، 13 اسفند ماه  از ساعت  10 الی  11:30 صبح در شبستان روضات در یکی از تکیه های تخت فولاد اصفهان، جنب مزار یکی از اولیا ء الله مرحوم کشیکچی با تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی برگزار شد.

این شبستان حالت انباری داشته و با همت تعدادی از خیرین مرمت و برای کلاس آموزش قرآن در روزهای جمعه آماده و مهیا شده است؛ تلاوت احمد ابوالقاسمی در این مکان کوچک حدود 100 یا 150 متری انجام شد.

جدیدترین تلاوت احمد ابوالقاسمی در تخت فولاد+صوت

همچنین در این محفل، حجت الاسلام کریم کشکولی دقایقی سخنرانی کرد و قاری نوجوان، محمدحسین بنایی وطن و قاری ممتاز ماشاءالله خالصی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و گروه همخوانی بشارت، آخرین برنامه های خود را اجرا کردند.

احمد ابوالقاسمی در ابتدای این محفل دقایقی به عنوان یکی از شاگردان مکتب قرآن به سخنرانی پرداخت و گفت: الحمدلله 35 سال است که در این راه هستم و اگر دوباره بخواهم راهی را انتخاب کنم، همین راه را انتخاب می‌کنم. در محضر قرآن بودن یک شرافت ویژه است.

این قاری بین المللی در ادامه گفت: وظیفه امثال من این است که از اینگونه جلسات حمایت کنم. در کشور ما تلاوت قرآن و انس با قرآن، مظلوم ترین کار فرهنگی است. حتی افراد فرهنگی و مسجدی ما هم تعریفی از تلاوت قرآن ندارند.

در ادامه تلاوت احمد ابوالقاسمی ارائه می‌شود.

دریافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین تلاوت احمد ابوالقاسمی در «تخت فولاد» + صوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..