تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح اولین خارج از کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران+گزارش

سلیمانیه؛

اولین دفتر خارج از کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلیمانیه اقلیم کردستان عراق افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارد و وقت آن رسیده است روابط خود را در سطح بین المللی گسترش دهد.افتتاح اولین خارج از کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران

علی جعفریان افزود: برگزاری همایش و کنفرانس های مشترک، پذیرش دانشجو و معرفی اساتید از وظایف این دفتر در سلیمانیه خواهد بود.

سرکنسول ایران در سلیمانیه هم با اشاره به سفر بیش از 16 هیئت دانشگاهی به اقلیم کردستان در 2 سال گذشته گفت: در کنار فعالیت های بازرگانی و حضور کالاهای ایرانی در اقلیم کردستان، تعاملات علمی و تفاهم نامه های دانشگاهی زیادی هم امضا شده است .

سعدالله مسعودیان افزود: افتتاح این دفتر با سطح تشریفاتی بالا و با حضور وزیر بهداشت و وزیر علوم اقلیم کردستان صورت گرفت.

رییس دانشگاه سلیمانیه هم گفت: دانشگاه علوم پزشکی سلیمانیه برای تغییر و ارتقا استانداردهای آموزشی خود نیاز مبرم به دانشگاه های ایران دارد.

شیروان محمد افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطح بین المللی در رتبه بالایی قرار دارد .

افتتاح اولین دفتر خارج از کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران+گزارش افتتاح اولین دفتر خارج از کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران+گزارش افتتاح اولین دفتر خارج از کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران+گزارش افتتاح اولین دفتر خارج از کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران+گزارش افتتاح اولین دفتر خارج از کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران+گزارش






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح اولین خارج از کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران+گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..