تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی کاروان سلامت در منطقه محروم قوچان

برپایی کاروان سلامت در منطقه محروم قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید فکوری با اعلام این خبر گفت: از آنجا که توجه به سلامت انسان ها و ارتقای سطح سلامت جامعه و توجه به قشر ضعیف جامعه و تسکین آلام بشری و بشر دوستی یکی از ارکان جمعیت هلال احمر می باشد مرکز امور دواطلبان جمعیت هلال احمر قوچان با همکاری اعضا هیت امنا مسجد طفلان مسلم اقدام به برپایی کاروان سلامت و اجرای کلاس آموزشی در زمینه مشاوره خانواده و اورژانس اجتماعی در محل این مسجد نمود.

فکوری افزود : این کاروان سلامت که متشکل از 5 نفر پزشک ، 4 نفر پرستار و 4 نفر از نیرو های داوطلب به همراه مسول امور داوطلبان بود اقدام به ویزیت رایگان مراجعه کنندگان محترم در زمینه پزشک عمومی و متخصص اعصاب و روان و متخصص داخلی و داندان پزشکی و چشم پزشکی نمودند.
او خاطر نشان کرد: همچنین در محل مسجد طفلان مسلم کلاس آموزشی در زمینه مشاوره خانواده نیز برگزار شد که به تعداد بیش از 1320 نفر از شهروندان ارائه خدمات شده است.

فکوری افزود : در حاشیه برگزاری این کاروان سلامت امام جمعه این شهرستان، از نحوه برگزاری این طرح که به همت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شده بود بازدید و از دست اندکاران این برنامه تقدیر و تشکر کردند.

فکوری در پایان از هیت امنا مسجد طفلان مسلم و آقای عمادی که در هماهنگی این برنامه زحمات فراوان داشته اند و همچنین از تیم پزشکی حاضر و پرستاران محترم و داوطلبان شعبه که در برپایی این کاراوان سلامت نقش داشته اند تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام// ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی کاروان سلامت در منطقه محروم قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..