تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع میوه شب عید در آذربایجان غربی از ۲۵ اسفندماه جاری

ساعت: 15:45 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054521

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی:

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت :۴ هزاررو ۵۰۰ تن میوه شب عید از ۲۵ اسفند در این استان توزیع می‎شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسمعیل کریم زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در خصوص تامین میوه شب عید گفت: 4 هزارو 500 تن میوه برای مایحتاج مردم استان در شب عید در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: از این میزان 3500 تن پرتقال و 1000 تن سیب درختی پیش بینی شده است که روند خرید و ذخیره سازی آنها توسط شبکه تعاون روستایی ادامه دارد.

ریس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه از 25 اسفندماه جاری زمان توزیع میوه شب عید در بازارهای استان آغاز خواهد شد افزود: در همین راستا نیز 354 مرکز عرضه توسط شهرداری، سازمان صنعت ، معدن و تجارت و سازمان تعاون روستایی در سراسر استان برای توزیع آنها پیش بینی شده است.

کریم زاده خاطرنشان کرد: در خصوص تامین اقلام پروتئینی نیز هیچ نگرانی وجود ندارد و بر اساس برنامه ریزی ها و تمهیدات اتخاذ شده به تدریج باتوجه به میزان تقاضا ها به بازار مصرف عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع میوه شب عید در آذربایجان غربی از ۲۵ اسفندماه جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..