تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش ۶۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآن و عترت بستان‌آباد

ساعت: 16:34 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054614

مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت بستان‌آباد، با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰ قرآن‌آموز در این مؤسسه مشغول آموزش هستند، گفت: این قرآن‌آموزان در رده‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال مشغول آموزش هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیار شهریار حمید صفایی، مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت بستان‌آباد، در گفت‌وگو با  خبرنگار دیار شهریار با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰۰ قرآن‌آموز در این مؤسسه مشغول آموزش هستند، گفت: این قرآن آموزان در رده‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسالان مشغول آموزش هستند.

وی با اشاره به گرایش‌های آموزشی مؤسسه قرآن و عترت بستان‌آباد بیان کرد: روخوانی، حفظ، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم از جمله دوره‌های هستند که قرآن آموزان مشغول یادگیری هستند.

صفایی، از ناشناخته بودن ارزش قرآن برای مردم گفت و افزود: از عواملی که مردم را به قرآن بی رغبت می‌سازد، این است که ارزش و جایگاه قرآن نزد آنان ناشناخته است و از آثار شگرف آن بی خبرند.

مدیرعامل موسسه قرآن و عترت بستان آباد یادآور شد: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است این قرآن به راهی هدایت می‌کند که مستقیم ترین راه‌هاست.

وی،افزود: قرآن حکیم از نظر تأثیرات خود نیز معجزه است و آن تأثیری که در قرآن هست در هیچ کتاب انسانی وجود ندارد و به وسیله همین تأثیر در دنیا منتشر و آن را روشن نموده است.

صفایی با اشاره به لزوم تدوین برنامه‌ای مصوب برای مؤسسات قرآنی تاکید کرد: تدوین برنامه‌ای مصوب برای مؤسسات قرآنی در هم پیمان شدن مدیران و توسعه و ترویج قرآن و معارف در جامعه ضروری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش ۶۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآن و عترت بستان‌آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..