تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار تخصص پزشکی از معلمان در یک دوره ی ضمن خدمت

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054395

بسیاری از معلمان شرق گلستان در خصوص دوره ضمن خدمت حفاظت و بهداشت محیط زیست گلایه داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازراه اترک،هفته ی پیش آزمون ضمن خدمت حفاظت و بهداشت محیط زیست بین معلمان برگزار گردید.

سوالات این آزمون به نقل از اکثر معلمانی که شرکت کرده بودند، بسیار سخت بود.

در اولین هفته ی برگزاری تعداد سوالات را 15 سوال انتخاب کرده بودند ولی برای هفته ی دوم، تعداد سوالات به 20 تا افزایش یافت.

اما علی رغم افزایش سوالات، خود سوالات باز هم سخت بود.

بیشتر معلمان می گفتند:سوالات سخت باشد مشکل نیست ولی اینکه این سوالات برای دوره های تخصصی پزشکی مورد نیاز است و حتی با خود موضوع دوره نیز که ضمن خدمت حفاظت و بهداشت محیط زیست است زیاد مرتبط نبوده است.

معلمان از اینکه بیشتر سوالات مربوط به بیماریها و روشهای درمان آن بوده گلایه کرده و عنوان می کردند: این سوالات برای دوره های تخصصی یا پزشکی مورد نیاز است نه برای دوره های عمومی .

هزینه هر بار شرکت در آزمون هم 2 هزار تومان می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار تخصص پزشکی از معلمان در یک دوره ی ضمن خدمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..