تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غفرانی: برگزاری المپیادهای ورزشی باعث پیشرفت ورزش استان می شود

به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز شنبه در آیین افتتاح اولین المپیاد ورزشی کرج و شهرهای اقماری در مجموعه انقلاب این شهرستان با بیان اینکه شهرهای اقماری کرج دارای پتانسیل های بالایی در زمینه ورزش هستند، افزود:به همین منظور هدف گسترش و اشاعه هر چه بیشتر ورزش در کلیه شهر و شهرستان های استان است.
وی اضافه کرد:شهرستان های استان البرز پر از قهرمانانی است که در رده های ملی، آسیایی و جهانی توانسته اند بارها و بارها مدال آوری کنند.
غفرانی ادامه داد:خوشبختانه بانوان البرزی در برخی رشته ها از آقایان جلو افتاده اند و این نوید را به ما می دهند که بتوانند برای البرز افتخار آفرینی های زیادی را کسب کنند و در سال 96 مدال آوری بانوان به مراتب بالاتر خواهند بود.
وی گفت:برای تمامی رشته های ورزشی در تمام شهرستان ها برنامه ها به آنها ابلاغ و ثمره این برنامه ها را در نیمه اول سال 96 شاهد خواهیم بود.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غفرانی: برگزاری المپیادهای ورزشی باعث پیشرفت ورزش استان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..