تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ذوالفقاری به بیانیه باشگاه استقلال

کد خبر: ۴۹۱۳۶۱

۱۰۸۰  بازدید

سرپرست تیم تراکتورسازی به بیانیه باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: ایوب ذوالفقاری درباره جوابیه باشگاه استقلال به اظهارات اخیر او، عنوان کرد: آنها به ما توهین کرده بودند، اما ما قصد توهین نداشتیم. هر کس که حرفی می‌زند، باید جوابش را هم بشنود. وقتی استقلال می‌گوید تراکتورسازی نظامی نیست، ما هم می‌گوییم استقلال تیم دولتی است و چرا برخی حمایت‌های دولتی از این تیم صورت می‌گیرد؟

سرپرست تیم تراکتورسازی افزود: پیش از این تیم‌های ملوان و فجر سپاسی نیز از بازیکنان سرباز استفاده می‌کردند، اما حالا چه شده که فقط درباره یکی دو بازیکن سرباز تراکتورسازی بزرگ‌نمایی می‌کنند و می‌خواهند برای ما حاشیه بسازند؟ من به عنوان یک سرباز، وظیفه دارم که از حریم تیمم دفاع کنم. چند سال است که از بازیکنان سرباز استفاده می‌کنیم، اما نمی‌دانم که چرا در این موقعیت می‌خواهند برای تیم تراکتورسازی حاشیه‌سازی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ذوالفقاری به بیانیه باشگاه استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..