تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی کامیون در جاده اصفهان دلیجان یک کشته برجا گذاشت

خمین - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: واژگونی کامیون در جاده اصفهان - دلیجان منجر کشته شدن سرنشین آن شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج کهریزی افزود: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک فقره تصادف در کیلومتر 15 لاین شرقی محور اصفهان - دلیجان ماموران به محل اعزام و مشاهده شد که یک دستگاه کامیون کشنده واژگون شده است.
وی بیان داشت: بر اثر این تصادف، راننده کامیون به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.
وی خاطرنشان کرد: افسر کارشناس تصادفات حاضر در صحنه ، علت تصادف را توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده و نیز اختلاف سطح راه نسبت به کنار جاده از سوی اداره راه عنوان کرد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/3075/خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی کامیون در جاده اصفهان دلیجان یک کشته برجا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..