تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیامبری گمنام در تهران +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بقعه لوط نبي(ع) يکي از مکان‌هاي کمتر شناخته‌ شده در تهران و زيارتگاهي است که بسياري از مردم از وجود آن بي‌خبرند. اين بقعه در شمال غربي روستاي محمدآباد شهرستان رباط کريم واقع شده است که با توجه به پيشينه خود هويت تاريخي و مذهبي به اين منطقه مي‌بخشد. پیامبر گمنام در تهران +فیلم

آيت‌الله حسن زاده آملي در کتاب «هزار و يک نشان» قبر لوط پيامبر(ع) بقعه حاضر در روستاي پيغمبر رباط کريم را متعلق به حضرت لوط(ع) مي‌داند.

فیلم زیر برگرفته از خبرگزاری فارس است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیامبری گمنام در تهران +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..