تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار آیت‌الله نوری ‌همدانی در باره افزایش سن ازدواج!

مرجع تقلید شیعیان گفت: نخستین وظیفه افراد بعد از رسیدن به سن بلوغ ازدواج است اما در حال حاضر این سن در جامعه افزایش‌یافته، هر سنی اقتضایی دارد و جامعه رو به پیری رفته است.

 هشدار آیت‌الله نوری ‌همدانی در باره افزایش سن ازدواج

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای مرکز حقوقی حصا، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: در اسلام هر فردی موظف است در مسیر خودسازی قدم بردارد چراکه انسان ناپخته و خام است و علم، ایمان، عقل، تقوا و تعهد مقوله‌هایی هستند که با آن‌ها انسان اقدام به خودسازی می‌کند.

 هشدار آیت‌الله نوری ‌همدانی در باره افزایش سن ازدواج

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت فقه در اسلام گفت: متخصص‌شدن در علم حقوق کار ساده‌ای نیست، در حوزه‌های علمیه مشاهده می‌شود که تربیت فقیه بیش از 50 سال طول می‌کشد و این امر نشان‌دهنده دقیق بودن علم فقه است.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: نخستین وظیفه افراد بعد از رسیدن به سن بلوغ ازدواج است اما در حال حاضر این سن در جامعه افزایش‌یافته؛ هر سنی اقتضایی دارد و جامعه رو به پیری رفته است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سست شدن پایه‌های زندگی در دوره کنونی افزود: باید فکری برای حل این موضوعات کرد، بافکر و انجام مقدماتی به فکر حل مشکل ازدواج جوانان باشیم.

تسنیم

اخبار مرتبط:

آیت‌ الله نوری همدانی: همه چیز در کشور گران‌ شده!!

آیت‌ الله نوری همدانی: مردم پول‌ به بانک‌ ها ندهند!

انتقاد آیت‌ الله نوری همدانی از افزایش بی‌ حجابی!

آیت الله نوری همدانی: استخاره تلفنی مشروع است

آیت الله نوری همدانی: به جای نامه پراکنی مشکلات مردم را حل کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار آیت‌الله نوری ‌همدانی در باره افزایش سن ازدواج!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..