تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم حبس "احمد منتظری" تعلیق 

یک مقام مسئول در دادسرای ویژه روحانیت قم با اشاره به آزادی احمد منتظری که اخیراً جهت اجرای محکومیت خود به زندان معرفی شده بود، اظهار داشت: متعاقب رسیدگی به اتهامات آقای احمد منتظری دایر بر اقدام علیه امنیت ملّی، تضعیف مبانی نظام اسلامی و امام راحل (ره) و حمایت از منافقان کور دل و تروریست و محکومیت وی به تحمل 6 سال حبس در دادگاه بدوی و قطعیت آن در دادگاه تجدیدنظر، نام برده با مراجعه و توسل به یکی از مراجع عظام تقلید و دادن تعهد به وی، خواستار وساطت نزد رهبر معظم انقلاب مدّظلّه‌العالی شدند.

سر انجام در راستای احترام و اجابت خواسته مرجعیت، مقام معظم رهبری با تعلیق اجرای حکم با شرط تعهد وی نزد مرجعیت مبنی بر عدم اقدام علیه امنیت ملّی موافقت کردند که مراتب موافقت پس از اجرای حکم و معرفی محکوم‌علیه به زندان، از سوی دفتر معظم‌له و جهت پیگیری به دادسرای ویژه روحانیت ابلاغ شد که در نهایت محکوم علیه مجدداً با دادن تعهد کتبی مبنی بر پرهیز از تکرار جرایم ارتکابی و فعلاً از زندان آزاد شده است. 

این مقام مسئول در ادامه افزود: محکوم‌علیه احمد منتظری در یکی از بندهای تعهد خود کتباً متعهد شده است که «همه مسئولیت اعمال و رفتار بیت آیت‌الله منتظری را عهده‌دار بوده و از هر گونه اقدامی که علیه نظام تلقی می‌شود نسبت به اعضای خانواده و اطرافیان به طور جدی جلوگیری کنم و در صورت عدم رعایت مراتب فوق و نقض تعهد آمادگی هر گونه برخورد قانونی را دارم.»

وی در پایان ضمن تاکید بر مشروط بودن موافقت صورت گرفته یادآور شد: در صورت نقض تعهدات محکوم‌علیه نزد مقام مرجعیت و این دادسرا، ضمن اجرای حکم صادره، به اتهامات ارتکابی جدید نیز رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم حبس "احمد منتظری" تعلیق »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..