تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشت نهال‌هایی به نام پیشکسوتان رادیو

مریم نشیبی، از گویندگان عرصه رادیو امروز در بوستان ملت مهمان ویژه رادیو تهران بود و یک نهال به نام صلح جهانی و کودکان کار کاشت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، در آستانه فرا رسیدن روز درختکاری جمعی از کارکنان شبکه رادیویی تهران، پیشکسوتان و اعضای کمپین تهرونی‌های مهربان در پارک ملت درخت دوستی کاشتند.

سعید معدن کن، مدیر شبکه رادیویی تهران، مریم نشیبی قصه‌گوی رادیو، جمشید جم از پیشکسوتان رادیو، جمعی از دانش آموزان و ... در پارک ملت حضور یافتند تا در کاشت "درخت دوستی" سهیم باشند. هر یک از این نهال‌ها به نام یکی از پیشکسوتان رادیو نامگذاری شد.

مریم نشیبی نهال امروز را به نام صلح جهانی و و بچه‌های کار کاشت و آرزو کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور بچه‌های کار در کوچه و خیابان‌ها نباشیم، من به عنوان کسی که عاشق بچه‌ها و همه آدم‌هاست طاقت دیدن ناراحتی‌ها و ناملایمت‌های آدم‌ها را ندارم، به امید روزی که همه مردم شاد و پیروز باشند.  

علاوه بر این، شبکه رادیویی تهران امروز با استقرار واحد سیار خود در پارک ملت از ساعت ۹ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه ویژه برنامه روز درختکاری را به صورت زنده اجرا کرد. این ویژه برنامه با شعار " آسمان آبی شهرم، سلام "و همکاری شهرداری منطقه ۳ تهران اجرا شد.

شبکه رادیویی تهران یکشنبه (۱۵ اسفند) در روز درختکاری با حضور مدیر عامل آتش نشانی تهران، یادمان ۱۶ شهید آتش نشان حادثه مجتمع پلاسکو را در موزه طبیعت و حیات وحش ایران(دارآباد) برگزار می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشت نهال‌هایی به نام پیشکسوتان رادیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..