تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنجاه‌ویکمین جشنواره ملی مد و لباس اسلامی - ایرانی در ایلام افتتاح می‌شود

گروه فرهنگی: مسئول امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری پنجاه‌ویکمین جشنواره ملی مد و لباس اسلامی ایرانی در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، شهریار غلامپور، مسئول امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره یکشنبه 15 اسفندماه سال جاری ساعت 16 عصر برگزار می‌شود .
وی با بیان اینکه برنامه در دو بخش جشنواره و نمایشگاه برگزار می‌شود، افزود: بخش‌های جشنواره شامل بخش مانتو مجلسی، مانتو اجتماع، لباس مردانه، لباس محلی، لباس بچگانه، بخش طراحی و لباس شامل طراحی دستی و نرم‌افزاری است .
غلام‌پور اضافه کرد: بخش‌های ویژه جشنواره شامل طراحی و تولید چادر و متعلقات عفاف و حجاب و طراحی و دوخت لباس ایرانی اسلامی است .
مسئول امور هنر یاداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه این جشنواره و نمایشگاه در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام، برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره پنج‌شنبه 19 اسفند ساعت 10 صبح برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنجاه‌ویکمین جشنواره ملی مد و لباس اسلامی - ایرانی در ایلام افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..