تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط در قیف معدن سنگ 2 کودک را بی پدر کرد

به گزارش رکنا، روز گذشته 13 اسفند ماه امسال مرد جوان که در حال نظافت دستگاه سپراتور سنگ آهن در معدن نگین احیا خواف بود به داخل قیف دستگاه سقوط Fall کرد.

همین حادثه Incident کافی بود تا تیمی از ماموران و امدادگران برای نجات جان محمد 31 ساله پای در محل بگذارند اما وقتی امدادگران این جوان کارگر را از داخل دستگاه بیرون کشیدند مرگ وی را اعلام کردند.

سرهنگ قربانعلی قربانی رییس پلیس Police شهرستان خواف با اعلام این خبر به رکنا گفت: این جوان کارگر که یک دختر 9 ساله و پسر 2 ماه دارد در این حادثه تلخ به کام مرگ فرو رفت و تلاش پزشکان و امدادگران برای نجات جان وی بی نتیجه ماند.

وی افزود: تحقیقات درباره علت بروز این حادثه تلخ به دستور بازپرس پرونده در دستور کار ماموران قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط در قیف معدن سنگ 2 کودک را بی پدر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..