تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز جنسی یک مرد 23 ساله به دختر نوزاد 15 ماهه! + عکس

مرد شیطان صفت دختر بچه نوزاد را که فقط 15 ماهه بود از خانه اش ربود و به این نوزاد تجاوز کرد. پس از رابطه جنسی پیکر دختر را به درون رودخانه انداخت.

تجاوز پسر جوان به دختر نوزاد و سپس قتل دخترک

خبر حوادث : این مرد که به جنون جنسی رسیده بود دختر وزاد را را از دورن منزلشان ربود و به طور وحشیانه ای به این دختر 15 ماهه تجاوز کرد و سپس برای رم گم کردن پیکر نیمه جان این نوزاد را به درون رودخانه انداخت.

تجاوز جنسی یک مرد 23 ساله به دختر نوزاد 15 ماهه!عکس نوزاد قربانی و جنایتکار جنسی

این جنایت Crime هولناک که سال گذشته رخ داد، «کیله پارکر» 23 ساله، دخترک را ازخانه‌شان در «ایندیانا»ی امریکا ربود و جسد دخترک را در رودخانه‌ای حوالی خانه‌شان انداخت.عامل این جنایت شیطانی که پس از ردیابی‌های ویژه پلیسی دستگیرشده بود دراعتراف‌هایش گفت: آن‌ روز در فرصتی مناسب دخترک 15 ماهه را از خانه‌شان ربوده و پس از تجاوز، پیکر نیمه جانش را به رودخانه انداختم.

قاضی Judge پرونده پس از ابلاغ حکم این شیطان Evil صفت به 60 سال زندان Prison از مستشارش خواست هر چه سریعتر او را از اتاقش بیرون ببرند.گاهی اوقات جنون جنسی می تواند افراد را کاملا دیوانه کند به طوری که حتی نوزادان نیز مورد تجاوزهای جنسی متعدد قرار می گیرند.

4 مارس 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز جنسی یک مرد 23 ساله به دختر نوزاد 15 ماهه! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..