تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسترسی به اپلیکیشن مسیریابی Waze محدود شد

دسترسی به اپلیکیشن مسیریابی Waze محدود شد

از اواخر هفته گذشته، یکی از نرم افزارهای مسیریابی، Waze، از دسترس خارج شده است. در ادامه با تک شات همراه باشید.

نرم افزارهای مسیریابی آنلاین از جمله راهکارهای کاهش ترافیک به شمار رفته و با ارائه اطلاعاتی از وضعیت ترافیک مسیرهای مختلف شهر، به کاربران اجازه می دهند برای رسیدن به مقصد در هر ساعت از روز بهترین مسیر را انتخاب کنند. همچنین با بهره گیری از این نرم افزارها پیدا کردن آدرس در تمامی شهرها به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

اما برای رقابت بیشتر در بازار اپلیکیشن‌های مختلف مسیریابی، شرکت‌های متعدد در این حوزه خلاقیت‌های متعددی نشان داده و تلاش دارند با ارائه اطلاعات بیشتر کاربران را به استفاده از نرم افزار خود ترغیب کنند.

اپلیکیشن Waze نیز مدتی بود در ایران به طور رایگان در دسترس کاربران قرار داشت، اما از روز چهارشنبه گذشته دسترسی به آن به تدریج برای کاربران دشوار شده و کارکرد این اپلیکیشن با اختلالاتی مواجه شد.

از سوی دیگر از همان تاریخ به هنگام دانلود این نرم افزار نیز پیام های متعددی به کاربران ارائه می شود که اغلب این پیام ها از اعمال برخی محدودیت‌ها در دسترسی به این اپلیکیشن خبر می دهد.


هنوز در خصوص علت محدودیت های اعمال شده در خصوص این اپلیکیشن جزییات دقیقی منتشر نشده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسترسی به اپلیکیشن مسیریابی Waze محدود شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..