تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت ۶ کودک فلسطینی در کرانه باختری

بازداشت ۶ کودک فلسطینی در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور؛ در یورش روز گذشته نظامیان صهیونیست به اراضی روستای "عزون" از توابع قلقیلیه در شمال کرانه باختری، تعدادی از زنان و کودکان فلسطینی بازداشت شدند.

مسئول هماهنگی رسانه‌ای در منطقه قلقیلیه به خبرگزاری فلسطینی "معا" گفت: اوایل روز گذشته صهیونیست‌ها با حمله به روستای عزون عده‌ای از اهالی این روستا را بازداشت کردند که درمیان آن‌ها ۶ کودک نیز به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: اواخر دیروز نیز نظامیان صهیونیست گروه دیگری از کشاورزان که در میان آن‌ها تعدادی زن نیز حضور داشت را دستگیر کردند. نظامیان با توقیف تلفنهای همراه بازداشت‌شدگان و تماشاگران از انتشار تصاویر مربوط به این یورش ممانعت کردند.

این مقام اعلام کرد تاکنون گزارشی از علت بازداشت و سرنوشت این افراد منتشر نشده است.

منابع محلی نیز اعلام کرده اند این اقدام نظامیان صهیونیست صرفا در جهت تحریک اهالی روستا صورت گرفته است.

بر اساس آمارهای انجمن حقوق زندانیان فلسطین، از ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۶۵۰۰ فلسطینی دستگیر شده اند که ۳۵۳ نفر از آن‌ها زن و کودک بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت ۶ کودک فلسطینی در کرانه باختری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..