تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسانی که به دنبال مطرح کردن مطرودین نظام و انقلاب هستند عذرخواهی کنند

ساعت: 14:18 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054183

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر فتنه گران توبه کنند آشتی ملی معنا پیدا می کند و کسانی که به دنبال مطرح کردن مطرودین نظام و انقلاب هستند کار اشتباهی می کند و باید از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار تیار گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بطور صریح وظیفه دولت و ملت را در رویارویی با معاندان و دشمنان مشخص کردند.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مگر ملت با افراد قهر هستند که برخی ها مسئله آشتی ملی را مطرح می کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ملت با افرادی قهر هستند که خود را آلت دست دشمن ساخته اند، اظهار کرد: آنانی که می خواستند اساس نظام را مختل کنند و به بهانه انتخابات با راهپیمایی و اعتراض در کشور آشوب ایجاد کردند از نظر ملت و دولت مطرود هستند.

وی تصریح کرد: جای هیچ گونه شبهه نیست که مردم انقلابی و شهید پرور با افرادی که با دشمنان کشور دست به دست دادند و در برابر دولت، نظام و اصل و تمامیت نظام و انقلاب اسلامی موضع گیری کردند و به دنبال براندازی حکومت هستند آشتی نمی کنند.

حجت الاسلام شبستری خاطر نشان کرد: متأسفانه هدف برخی ها از طرح مسئله آشتی ملی فراموش کردن  مسئله فتنه هست البته اگر فتنه کنندگان توبه کنند آشتی ملی در این صورت معنا پیدا می کند.

وی توبه را شرط لازم ببخش فتنه گران از سوی رهبر معظم انقلاب و مردم عنوان کرد و گفت: اخیرا نماینده مجلسی از استان ما که در دیدار اصلاح طلبان با یکی از عوامل فتنه حضور داشت که باید این نماینده علت و هدف حضور خود در آن مجلس را توضیح دهد.

نماینده مردم آذربایجان غربی افزود: اگر هدف این نماینده مجلس زنده کردن مطرودین نظام و مردم باشد حرکت شایسته ای انجام نداده و باید عذرخواهی کند.

وی گفت: کسانی که با مطرودین نظام و انقلاب هستند و به دنبال مطرح کردن آنها در جامعه هستند کار اشتباهی می کنند و باید از مردم عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسانی که به دنبال مطرح کردن مطرودین نظام و انقلاب هستند عذرخواهی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..