تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت عبور از جاده کشت و صنعت مغان بدون پرداخت عوارض!

ساعت: 14:33 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054466

شنیده ها حاکی است شرکت کشت و صنعت مغان به تازه گی در ورودى شرکت، تابلوى ورود ممنوع نصب کرده و از کامیون داران و بعضا سواری هاى بومى و محلى عوارض دریافت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح مغان، شنیده ها حاکی است شرکت کشت و صنعت مغان به تازه گی در ورودى شرکت، تابلوى ورود ممنوع نصب کرده و از کامیون داران و بعضا سواری هاى بومى و محلى عوارض دریافت می کند.

این در حالیست که از زمان تاسیس شرکت کشت وصنعت مغان تاکنون، ساکنان مغان بدون پرداخت هیچ گونه عوارضی از آن مسیر تردد می کردند.

این اقدام شرکت باعث خشم وناراحتى رانندگان وسایل نقلیه و اهالی شده است.

از مسئولان شرکت می خواهیم در خصوص موضوع اخذ عوارض توضیح دهند؟ و بگویند عوارض اخذ شده در کجا مصرف می شود؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت عبور از جاده کشت و صنعت مغان بدون پرداخت عوارض!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..