تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 60 میلیارد تسهیلات و کمک هزینه به مددجویان پرداخت شد+ تصاویر

ساعت: 15:03 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054244

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ع) شهرستان کلاله از پرداخت بیش از 60 میلیارد تسهیلات و کمک هزینه به مددجویات تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، رحیم تیموری در اولین روز از هفته نیکوکاری و در دیدار با حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله در سال 95 به بیش از 7 هزار نفر در قالب 3666 خانواده 2 میلیارد و 100 میلیون تومان کمک هزینه ماهیانه پرداخت کرد.

وی افزود: در این مدت و با توجه به سیاست های این نهاد، به 149 خانواده کمک هزینه خرید جهیزیه به میزان 2 میلیون تومان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله از خدمات فرهنگی این نهاد نیز گفت و تصریح کرد: در زمینه فرهنگی 53 میلیون تومان به مدجویان دانش آموز و 110 دانشجوی تحت پوشش به عنوان کمک هزینه های تحصیلی اهدا گردید.

تیموری اظهار داشت: 1625 نفر نیز تحت پوشش بیمه هستند که در این زمینه نیز 71 میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش پرداخت شد.

این مسئول در ادامه گزارش کاری 95 این نهاد به امام جمعه کلاله گفت: با شناسایی و معرفی مرکز بهداشت و درمان شهرستان با اهدای سبد غذایی، 121 کودک دارای سوء تغذیه با اعتبار 37 میلیون و 900 هزار تومان تحت پوشش قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: 218 نفر از مددجویان این نهاد تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند که در این زمینه 227 میلیون تومان حق بیمه پرداخت کردیم.

تیموری اضافه کرد: با هزینه 90 میلیون تومان، برای سه خانواده در شهر و 38 خانواده در روستا، مسکن ساخته شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کلاله ادامه داد: به 142 مورد از مددجویان این نهاد وام خودکفایی به مبلغ 2 میلیارد 300 میلیون تومان که 101 مورد ان بصورت بانکی بود، پرداخت شد.

وی گفت: برخی از اقدامات این نهاد در زمینه کارگشایی و کمک به مددجویان است که در سال 95 توانستیم با پرداخت 680 میلیون تومان، مشکل 595 مددجو را مرتفع کنیم.

تیموری اذعان داشت: با شناسایی و مراجعه برخی از خانواده ها و افراد تحت پوشش و غیر آن، 47 میلیون تومان کمک بلاعوض به بیمارن دارای بیماری های خاص پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کلاله تصریح کرد: 821 مورد از ایتام تحت پوشش این نهاد توسط 1200 حامی از نقاط مختلف کشور با 330 میلیون تومان حمایت شدند.

وی در ادامه از میزان جمع اوری صداقات در شهرستان کلاله خبر داد و اعلام کرد: در سال 95، 200 میلیون تومان صدقات جمع آوری شد که این صدقات نیز در بین مددجویان این شهرستان تقسیم شد.

تیموری در پایان گفت: در این سال، 2 میلیارد و 600 میلیون زکات در شهرستان کلاله جمع آوری شد.

emamjomeh 1

emamjomeh 2

emamjomeh 3

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 60 میلیارد تسهیلات و کمک هزینه به مددجویان پرداخت شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..