تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




124 کیلوگرم تریاک، با هماهنگی پلیس رامیان در دلند کشف شد

ساعت: 15:03 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054553

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: با هماهنگی پلیس رامیان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس 124 کیلوگرم تریاک از یک واحد مسکونی درشهر دلند کشف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سرهنگ محمود علی فر با اعلام این مطلب تصریح کرد: با پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس افراد مشکوک این میزان تریاک از یک منزل مسکونی در شهر دلند از توابع شهرستان رامیان کشف شد.

وی همچنین با اشاره به کشف این موارد در روز گذشته افزود: در این منزل مسکونی 6 نفر که همگی مرد هستند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «124 کیلوگرم تریاک، با هماهنگی پلیس رامیان در دلند کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..