تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




4 کشته و زحمی در آخرین درگیری های پتک

ساعت: 14:27 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054402

یک منبع آگاه اظهار کرد: متاسفانه در نزاع های طایفه ای دیشب (جمعه) منطقه پتک دو تن کشته و دو تن مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رامهرمز نیوز،وی افزود: در این درگیری ها آقایان محمد روشن نما 45 ساله از طایفه محمدی و عبدالرضا ریواز 50ساله از طایفه کمایی به قتل رسیدند و آقایان قاسم وهابی نژاد و مالک ورزیده زخمی شدند.

وی تاکید کرد: این نزاع های خونین کلا در منطقه استحفاظی باغملک رخ داده است و مورد ناامنی خاصی در رامهرمز تاکنون وجود نداشته است و امنیت در این شهر حکفرماست.


وی در پایان اظهار کرد: شهروندان جهت حفظ آرامش روانی از انتشار اخبار مرتبط که توسط افراد ناشناس جهت تشویش اذهان عمومی و ناامن جلوه دادن این مناطق منتشر می شود خودداری نمائید و اخبار را فقط از منابع موثق دریافت کنند.
 

گفتنی است تا کنون در این نزاع ها که از شهریورماه سال گذشته بین دو طایفه محمدی و محمدموسایی بوجود آمده 16 نفر به قتل رسیده است.

 

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «4 کشته و زحمی در آخرین درگیری های پتک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..