تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ بیش از ۲۰ واحد غیر مجاز عرضه مرغ زنده در شهرستان سرپلذهاب

ساعت: 14:19 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054219

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب از پلمپ بیش از 20 واحد صنفی غیر مجاز عرضه مرغ زنده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بازی دراز، سرهنگ محمدرضا یاری از پلمب بیش از 20 مرکز غیرمجاز عرضه مرغ زنده در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پلمب واحدهای فوق با همکاری ارگانهای مرتبط از جمله مرکز بهداشت شهرستان،  اصناف، اماکن، شهرداری و دامپزشکی صورت گرفته است.

 

وی در ادامه اذعان کرد: پلمب این واحدها در راستای مبارزه با عرضه و کشتار غیر مجاز مرغ زنده و اجرای مصوبات کارگروه بهداشت می باشد.

 

یاری با اشاره به شیوع بیماری های طیور در فصل سرما و تأکید بر پیشگیری از بروز بیماریها به ویژه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگا افزود: عرضه غیرمجاز مرغ زنده تهدیدی علیه سلامت جامعه محسوب می‌شود لذا بایستی با آن برخورد قانونی شود.

 

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد که گوشت و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید کشتارهای غیرمجاز خودداری کنند.

 

شهرستان سرپلذهاب با 90 هزارتن جمعیت درغرب استان کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق می باشد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ بیش از ۲۰ واحد غیر مجاز عرضه مرغ زنده در شهرستان سرپلذهاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..