تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فایل صوتی عذرخواهی وزیر بهداشت از فرماندار بدره

فایل صوتی عذرخواهی وزیر بهداشت از فرماندار بدرهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مشاور وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت صبح امروز پیش از ترک استان ایلام به مقصد خوزستان، در تماس تلفنی با فرماندار بدره از او بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی و دلجویی کرد و فرماندار بدره نیز ضمن ابراز ارادت به دولت و دکتر هاشمی از اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد.

در این مکالمه حدودا چهار دقیقه ای, حسن هاشمی پنج بار از فرماندار بدره عذرخواهی کرد و خستگی و فشار کاری را از دلایل این اتفاق ناخوشایند دانست و متقابلا فرماندار نیز ضمن ابراز ارادت به دولت تدبیر و امید و دکتر هاشمی از اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد و گفتگویی صمیمانه بین این دو مدیر دولت تدبیر و امید صورت گرفت.

فایل صوتی عذرخواهی وزیر بهداشت از فرماندار بدره را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فایل صوتی عذرخواهی وزیر بهداشت از فرماندار بدره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..