تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش: مثل همیشه بهترین‌ها را دعوت می‌کنم/ 28 اسفند لیست تیم ملی را می‌دهم

کی‌روش: مثل همیشه بهترین‌ها را دعوت می‌کنم/ 28 اسفند لیست تیم ملی را می‌دهم

ورزش > فوتبال ملی - کارلوس کی‌روش درباره دیدار تیم ملی ایران برابر قطر و چین صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در آستانه بازيهاي تيم ملي فوتبال كشورمان با تيم هاي قطر و چين و آمادگی بازيكنان و شرايط آنها به سایت فدراسیون فوتبال گفت: در هفته هاي اخير سير تكاملي بازیكنانمان را مشاهده کرده و سعي بر اين شد كه حداكثر اطلاعات جمع آوري و در نهایت تصميمات لازمه گرفته شود. اين يكي از تكاليف متداول كادر ما، از جمله سرمربي تيم ملي است. در واقع پس از بررسی های مختلف از سوی کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که شرايط بازيكنان در زمان حاضر مناسب است.
وی در ادامه در خصوص ليست اسامي بازيكنان در بازيهاي مقابل قطر و چين بیان کرد: مثل هميشه با در نظر گرفتن گزارشاتي كه از شرايط بازيكنان و همين طور اطلاعاتي كه از باشگاه ها در اختيار داريم، بهترين بازيكناني را كه ما به آنها اعتقاد داريم و در شرايط بهتري براي خدمت به تيم ملي فوتبال ايران هستند، دعوت خواهيم كرد. طبق روند هميشگي يك ليست آماده باش را دو هفته قبل از اولين بازي خواهيم داشت و اعلام اسامي نهايي در تاريخ ٢٨ اسفند انجام خواهد شد.
کی روش در ادامه درباره اینکه تيم ملي ايران خود را چگونه آماده اين بازيها خواهد كرد، گفت: برنامه ها و پيش بيني هاي لازم، طبق خواسته هاي فدراسيون فوتبال ايران در حال پيگيري و انجام است و ما با در نظر گرفتن داشته هايمان بهترين ها را خواهيم داشت.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اين دو بازي سرنوشت ساز خواهند بود، گفت: مطمئنم كه دو بازي ما مقابل قطر و چين نقش بسزايي در مسير صعود به جام جهاني خواهند داشت، ولي نبايد فراموش كنيم كه تمامي بازيها از اهميت بالايي برخوردار هستند.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش: مثل همیشه بهترین‌ها را دعوت می‌کنم/ 28 اسفند لیست تیم ملی را می‌دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..