تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رامین رضاییان و کریم باقری | لقب زشت هواداران رضاییان به کریم باقری

رامین رضاییان و کریم باقری : هواداران بازیکن اخراجی پرسپولیس مربی تیم که با این سرخپوش برخورد کرده و زمینه ساز اخراج وی شده حسابی عصبانی هستند و به این مربی لقب "زیرآب زن" داده‌اند!

رامین رضاییان و کریم باقری

دیسیپلین و اخلاق یا قهرمانی؟ این سوالی است که وقتی تیمی در مسیر قهرمانی قرار دارد و مسائل انضباطی هم برای بازیکنان این تیم به وجود می آید مطرح می‌شود. هر کس بر اساس میزان تعصبی که دارد پاسخی می‌دهد و هواداران افراطی در هر شرایطی قهرمانی را انتخاب می‌کنند.
 
در قضیه رامین رضاییان و برخورد برانکو ایوانکوویچ با او هم هواداران این تیم دو دسته هستند. دسته‌ای که از برانکو و تصمیمش حمایت می‌کنند و البته احتمالا فعلا که تیم نتیجه می‌گیرد به دستور سرمربی احترام می‌گذارند. دسته دیگری هم از این تصمیم در این برهه به شدت ناراحت و عصبانی هستند. این عده عصبانیتشان را با حمله به صفحه کریم باقری نشان داده‌اند.

رامین رضاییان و کریم باقری

آنها از باقری که با این دو بازیکن برخورد کرده و زمینه ساز اخراج آنها شده حسابی عصبانی هستند و به این مربی لقب "زیرآب زن" داده‌اند!
 
کریم باقری پیش از این هم با بازیکنان بی انظباطی مثل پیام صادقیان و محمدرضا خانزاده هم برخورد کرده بود. این بار اما با توجه به شرایط حساس پرسپولیس این برخورد به مذاق هواداران افراطی پرسپولیس خوش نیامده است.
 
البته در صورتی که پرسپولیس در اولین هفته بدون رضاییان نتواند نتیجه بگیرد عده ای از دسته اول هم به معترضان اخراج رضاییان خواهند پیوست.

جام نیـوز

اخبار مرتبط:

رامین رضاییان: انسان جایزالخطاست/بدون مشورت انتخاب کردم و انتخابم اشتباه بود

ناراحتی شدید رامین رضاییان و واکنش برانکو

وقتی رامین رضاییان خودش را با رونالدو مقایسه کرد!+تصاویر

واکنش ترسناک رامین رضاییان بعداز برد"پرسپولیس" + عکس

مبلغ قرارداد نجومی طارمی ، رضاییان و کامیابی نیا مشخص شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رامین رضاییان و کریم باقری | لقب زشت هواداران رضاییان به کریم باقری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..