تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانسازی و زیبایی به سبک دکتر مانی جمالی

کد خبر: ۴۹۰۸۹۱

۵۲۱  بازدید

دکتر مانی جمالی

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت رسمی دکتر مانی جمالی مراجعه بفرمایید.

انواع خدمات در مرکز زیبایی سایه روشن: 

جوان سازی و لیفتینگ پوست صورت ، گردن، بازو و بینی و پلک انواع پروتز (سینه، گونه، فک، باسن ...) خارج کردن تخصصی چربی با دستگاه لیپوماتیک توسط جراح میکرودرم، هیدرودرمی، مزوتراپی جوانسازی تزریق بوتاکس (دیسپورت) - تزریق انواع فیلر (ژل و چربی) تهیه ژل PRP و تزریق کلاژن انسانی به عنوان طبیعی ترین و بی خطر ترین ژل جهت فیلرینگ تناسب اندام و لاغری موضعی با روش های غیر جراحی دارو درمانی لاغری و ... میکرونیدلینگ (از بین بردن جای جوش، زخم و بخیه) ... میکرودرم ابریژن ... لیفت صورت و گردن ، رفع غبغب، بالا بردن ابرو و افتادگی پلک با روش نخ PDO
دکتر مانی جمالی

نحوه عمل جراحی لیفتینگ صورت به چه صورت است؟

این عمل در بیمارستان یا کلینیک‌ های کوچک و یا در مطب انجام می‌شود و از بی‌حسی موضعی یا بی هوشی عمومی همراه با تزریق دارو های آرام بخش داخل وریدی استفاده می‌شود. اکثر برش‌ها، در داخل خط مو قرار می‌گیرد. از طریق برش جراحی، ‌قسمت‌های اضافی و چروکیده پوست را از محل رویش سست می‌کنند و سپس آن را از محل گوش عقب می‌کشند، برش معمولاً در محدوده گوش ایجاد می‌شود، یعنی در جلوی گوش برش به سمت پایین آمده و لاله گوش را دور می‌زند و تا کناره خط مو در پشت گوش می‌رود، ممکن است برش کوچک و ناآشکاری نیز در زیر چانه ایجاد شود. پس از عمل می‌توان به راحتی جای برش را با موها یا آرایش پوشاند، حتی ممکن است در مواردی که موی فرد کوتاه باشد، بیمار بخواهد که جراحی کمی به تأخیر بیفتد تا موها به اندازه کافی بلند شده و بتواند خط برش را تا زمان التیام مخفی سازد.


جوانسازی و لیفتینگ صورت با نخ های لیفتینگ

ازسال ها پیش برای بالاکشیدن پوست افتاده وشل، راه های گوناگونی ارائه شده اند. یکی ازاین راه ها نخ های بالا برنده هستند. اولین بار یک نخ به نام هپی لیفت (HAPPY LIFT) ساخت ایتالیا به بازار ایران واردشد. تکنولوژی جالبی داشت ولی متاسفانه برخلاف ادعای سازنده، دوام کوتاهی داشت. درحال حاضر نخ های متعددی با تکنولوژی های مختلف دردنیا وجود دارند. نخ سیلوئت ساخت آمریکا یکی ازبهترین و مطمئن ترین آن هاست که در ادامه به آن می پردازیم. یک نخ ساخت کشورکره جنوبی نیز وارد کشور شده است. توجه نمایید که همه این نخ مجوز ورود داشته و کاملاعلمی می باشد.

جوانسازی و زیبایی به سبک دکتر مانی جمالی

نکته ی بسیارمهم درمورد این نخ ها این است که در واقع به عنوان جایگزین جراحی لیفتینگ طراحی شده اند. بیشترجراحی های پوست با عوارضی مانند جای زخم، گوشت اضافه، همراه بوده و این ها علاوه برعوارض وخطرات بیهوشی و بستری دربیمارستان و هزینه های سنگین هستند.

نخ سیلوئت کلاسیک:

 SILHOUETTE CLASSIC سیلوئت یک نخ دارای تکنولوژی خود محکم شونده بوده که اجازه ی انجام یک جراحی بسیار کم خطر و کوچک را برای بالابردن و ثابت نگه داشتن پوست به ما می دهد. لیفتینگ با سیلوئت دارای تاییدیه ی سازمان دارویی آمریکا (F.D.A) برای بالابردن ناحیه ی میانی صورت، ابروها وگردن می باشد.نخ سیلوئت از ماده ای به نام پلی پروپیلن (POLY PROPYLENE) ساخته شده که سال هاست برای انجام بخیه داخل بدن انسان استفاده می شود. بر روی این نخ مخروط هایی (قلاب مانند) چند وجهی قرار دارد که به بافت لایه ی زیرین پوست وصل شده و باعث بالابردن، معلق نگه داشتن و ثابت ماندن پوست می شود. این نخ های ظریف شبیه به همان نخ هایی هستند که درجراحی لیفتینگ پوست نیز استفاده می شوند. نصب این نخ درزیرپوست با بی حسی موضعی انجام شده و نیازی به بیهوشی و بستری ندارد. انجام کار بدون درد و بسیار راحت می باشد. این نخ کاملاً زیرپوست کار گذاشته شده و از بیرون قابل دیدن نیست. محل ایجاد سوراخ برای ورود نخ ، بین موها بوده وبنابراین دیده نمی شوند. میزان تغییرات پس از جراحی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد خواهد بود که بستگی به شدت مشکل خواهد داشت. بیشتر افراد ۲ تا ۳ روزپس ازجراحی می توانند به فعالیت های معمول روزانه برگردند. اغلب افراد درجاتی ازتورم وکبودی رادرمحل نصب نخ خواهند داشت که بین ۱ تا ۷ روزطول خواهد کشید. استفاده ازکمپرس یخ، مشکل را بسیارخفیف می کند.

میزان رضایتمندی بیماران در استفاده از این نخ بسیاربالا بوده و رضایت خیلی خوب تا مرز ۹۰ % گزارش می شود. اثرات لیفتینگ نخ بلافاصله بوده و بسته به سن بیمار، شدت افتادگی پوست وتعداد نخ های استفاده شده بسیار متغیر بوده ولی معمولاً بین ۳ تا ۵ سال دوام داشته وبه راحتی قابل تکرار می باشد. استفاده ازسایر روش های جوانسازی ولیفتینگ پوست درکنار این جراحی امکان پذیر بوده وسال های بعد هم می توان ازجراحی سنتی و کلاسیک لیفتینگ صورت بهره برد.

دکتر مانی جمالی

پس ازنصب نخ در محل مربوطه، رشته های کلاژن جدید ساخته شده که اطراف نخ راگرفته وباعث ماندگاری اثرلیفتینگ می شود. البته خود نخ قابل جذب نمی باشد.

در۳ هفته ی اول پس ازجراحی، محدودیت های خاصی برای صورت بایداعمال شود ولی پس ازآن مشکلی وجود ندارد. برخی ازاین محدودیت ها شامل: ماساژ یا فشار قوی روی صورت، نخوابیدن روی شکم، حرکات شدید صورت و باز نمودن بیش ازحد دهان خواهند بود.

موارد استفاده:

بالابردن ابرو های افتاده تنظیم ابروهای غیر قرینه بالابردن وتنظیم موقعیت گونه ولپ بالابردن پوست وبافت نرم نیمه ی میانی یا پایینی صورت کاهش شلی ونرمی پوست درحال شل شدن(پیشگیری)

زمان مورد نیاز برای هر یک ازموارد استفاده ، درحدود یک ساعت خواهد بود. این روش برای خانم ها وآقایانی که نمی خواهند جراحی کامل صورت انجام دهند ودرضمن ازتکراربوتاکس وفیلرها (ژل یا چربی) خسته شده اند ،قابل استفاده می باشد.

نخ سیلوئت سافت (SILHOUETTE SOFT):

نسل جدید این نخ ها به نام SILHOUETTE SOFT بوده که به تازگی وارد شده اند. تفاوت این نوع با نوع کلاسیک در جنس، قدرت، نتیجه ی نهایی، قیمت و دوام می باشد. شکل این نخ و وجود مخروط های هیالورونیک اسید شبیه به نوع کلاسیک می باشد.

 

دکتر مانی جمالی

ازنظرجنس هم نخ هم مخروط ها از هیالورونیک اسید هستند. این باعث اثرات بیشتری ازلحاظ ایجاد کلاژن والاستین شده و تمام مسیری که نخ درآن وجود دارد، فیبروزه شده و اثر مثبتی به دنبال دارد. ازنظر قدرت توانایی کمتری نسبت به نوع کلاسیک داشته ونمی توان از قدرت زیادی برای کشیدن نخ استفاده کرد. از نظر نتیجه ی نهایی برتری با نخ کلاسیک می باشد. درمورد قیمت، میدان دست نخ سافت بوده ونزدیک به نصف نوع کلاسیک قیمت دارد. درمورد دوام، نوع کلاسیک برنده ی بازی بوده ودر حالی که نتایج نوع سافت حداکثر تا ۴ سال می باشد، نوع کلاسیک حداقل ۴ سال دوام داشته و گاه تا دو برابرنیز دوام دارد.

بزرگترین مزیت این نخ ها عدم نیاز به جراحی بوده که بسیار راحت تحمل شده وکمترین مراقبت را نیاز دارند.

انجام نصب این نخ ها به چند دقیقه وقت بیشتر نیاز ندارد. بابی حسی موضعی و سریع می باشد. بعداز انجام کار کمی تورم وجود خواهد داشت. به صرفه ترین و ارزانترین روش لیفتینگ اجزای صورت همین روش می باشد.

نخ های PDO – PSA – HURRICANE:

این نخ ها ساخت کشورکره جنوبی بوده واخیراً وارد کشور شده اند. استانداردهای این نخ ها شامل استاندارد اتحادیه اروپا برای تجهیزات پزشکی (CE 1293 ) واستاندارد سازمان دارویی کره جنوبی ( KFDA ) می باشد.

برخلاف نخ های سیلوئت که دارای دو خاصیت همزمان: ۱- کشش پوست با نیروی نخ ۲- ایجاد تار های کلاژن والاستین وهمچنین تارهای سخت (فیبروز) می باشند، این نخ ها فقط دارای خاصیت دوم بوده ولی در عوض نیاز به جراحی کوچک سرپایی هم نداشته و بسیار راحت تر وسریعتر در پوست کارگذاشته شده و دارای کمترین عوارض ونیاز به مراقبت می باشند.

جنس نخ های PDO و HURRICANE از ماده ی POLY DIOXANONE بوده که قابل جذب می باشد. جنس نخ ها ی PSA از POLYGLYCOLIDE می باشد. زمان جذب بین ۶ تا ۸ ماه بوده و در طول این مدت نخ موجود درپوست باعث ایجاد تارهای کلاژن والاستین و همچنین تارهای سخت (فیبروز) خواهد شد. تارهای کلاژن والاستین جدید باعث ایجاد قابلیت ارتجاعی وجمع شوندگی بهتر و تارهای سفت (فیبروز) باعث ایجاد ثبات و جلوگیری از کش آمدن وشل شدن پوست خواهند شد. این نخ به طور همزمان باعث کاهش چروک ها نیز خواهد شد. 

این اثربه دو شکل اعمال خواهد شد.

۱- سلول سازی در پوست ،همزمان با کشش پوست از نقاط دورترکه باعث پرشدن عمق چروک وبازترشدن آن می شوند.

۲- چنانچه داخل ماهیچه های صورت تزریق شوند، اثراتی مشابه بوتاکس اعمال می کنند.البته با قدرت کمتر.

HURRICANE PSA PDO :

شروع اولین آثارجوانسازی پس از دو ماه بوده وکم کم طی چندماه به اوج می رسد. دوام اثرجوانسازی بین یک و نیم تا دو سال خواهد بود. نخ های جدیدی از همین شرکت اختراع شده که دارای دوامی درحدود ۲ برابر بوده ولی هنوز به بازارمصرف ارائه نشده اند.

دکتر مانی جمالی

تعداد نخ های مصرف شده برای هر صورت بسته به شرایط ظاهری وشدت افتادگی وچروک ها متغیر بوده و بین ۲۰ تا ۵۰ عدد درهرجلسه لازم است. البته این تعداد برای کل صورت بوده و بدیهی است که در هر ناحیه ی صورت تعداد کمتری نخ استفاده می شود.

هرجلسه ی درمان هم بسته به تعداد نخ های مورد نیاز، بین پانزده دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. انجام فرآیند با بی حسی سطحی با کرم انجام شده و درد مختصری دارد. درد آن مشابه با پی آرپی یا مزوتراپی یا بوتاکس بوده و کاملا قابل تحمل است. پس از انجام کار نیز محدودیت خاصی مورد نیاز نبوده ولی بهتر است ازگرما و انجام فعالیت بدنی تا یک روز خودداری نمود.

مانند تمام فرآیندهای دیگر که با سوزن سروکار دارند، دراین مورد نیز کمی تورم وجود داشته و احتمال کبودی دربرخی نقاط نیز محتمل است. بهتر است که قبل از میهمانی یا سفر یا سایر امور مهم، حداقل فاصله ی ۷ روزه را تا بهبودی کامل در نظر گرفت.

عوارض خاصی تاکنون برای این نخ ها گزارش نشده ولی مانند وجود هر جسم بیگانه ی دیگری در بدن ممکن است واکنش مختصری مانند قرمزی یا خارش یا تورمی که مختصر طول بکشد، دیده شود. این عوارض با یا بدون درمان بهبود خواهند یافت.

دکتر مانی جمالی

دانش آموخته ی پزشکی، زیبایی

  عضو انجمن علمی جراحان عمومی ایران 

عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران

عضو آکادمی پزشکی زیبایی آمریکا

دکتر مانی جمالی آدرس: خیابان الهیه، خیابان بیدار، پلاک 23، واحد 1

 doctors' building




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانسازی و زیبایی به سبک دکتر مانی جمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..