تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از امروز تا دوشنبه ایران بارانی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ز فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور خبر داد و اعلام کرد: در سواحل شمالی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و به شکل خفیف‌تری مناطق مرکزی کشور بارندگی خواهیم داشت.

احد وظیفه افزود: این سامانه بارشی به تدریج به شمال و شمال شرق کشور می‌رود و از فردا بر شدت بارش‌ها افزوده خواهد شد و دمای هوا کاهش می‌یابد اما از اواخر وقت روز دوشنبه این سامانه کشور را ترک خواهد کرد.

به گفته وی شدت بارش‌ها در استان های گیلان و مازندران و بخش هایی از استان اردبیل و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با توجه به افزایش وزش باد پیش‌بینی کرد که آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی سه روز آینده مواج باشد.

وظیفه در پایان آسمان تهران را نیز ابری پیش‌بینی کرد و گفت: در این مدت در تهران شاهد افزایش ابر و وزش باد همچنین رگبار و رعد خواهد بود و بیشترین دمای پایتخت نیز امروز ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

234 42




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از امروز تا دوشنبه ایران بارانی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..