تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ استانی که بیشترین آمار مرگ و میر در تصادفات نوروزی را دارند

۵ استانی که بیشترین آمار مرگ و میر در تصادفات نوروزی را دارند

جامعه > پلیس - ایسنا نوشت: رئیس پلیس‌ راه ناجا گفت: بیشترین جانباختگان سوانح رانندگی در نوروز 95 متعلق به استان های خوزستان، فارس، گیلان، اصفهان و خراسان رضوی بوده است.

سردار حمیدی در تشریح این خبر گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی، 756 نفر در تصادفات نوروزی سال 95 در جاده‌های کشور جان خود را از دست داده‌اند که این رقم در مقایسه با نوروز سال گذشته 4 دهم درصد افزایش داشته است.

وی به آمار پنج استاني كه در نوروز 95 داراي بيشترين کشته‌های تصادفات جاده‌ای بوده‌اند، اشاره کرد و افزود: بر این اساس بیشترین کشته‌ها متعلق به خوزستان، فارس، گیلان، اصفهان و خراسان رضوی بوده است.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس‌ راه در خاتمه گفت: پس از این استان‌ها، شمال کرمان، آذربایجان شرقی و مازندران در رده‌های بعدی، بیشترین کشته‌های تصادفات جاده‌ای در نوروز 95 را به خود اختصاص دادند.

۴۲۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ استانی که بیشترین آمار مرگ و میر در تصادفات نوروزی را دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..