تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیازی به واردات سیب زمینی نداریم

مدیر کل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حسن خدنگی مدیر کل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی   گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به مباحث مطرح شده مبنی بر واردات ۵ هزار تن سیب زمینی از هند اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد چرا که هیچ گونه مجوز برای واردات از سوی معاونت امور زراعت صادر نشده است.

وی افزود: سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در داخل تولید و حدود ۱۰ درصد این میزان طی سال‌های اخیر به بازارهای هدف صادر می‌شود که با این وجود نیازی به واردات نداریم.

خدنگی با انتقاد از انتشار اخبار بدون منبع در رسانه‌ها گفت: انتشار اخبار کذب و بدون اساس در رسانه‌ها می‌تواند ضربه مهلکی به اقتصاد وارد نماید چرا که کشاورزان در واکنش به چینین اخباری اقدام به عرضه محصول خود در بازار می‌نمایند که همین امر می‌تواند افت قیمت و ضرر تولید ملی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیازی به واردات سیب زمینی نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..