تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور جعلی فرماندهان ناجا هنرمندان را تهدید کرد!

اخيرا فردي كه خود را دكتر معرفي مي كند اقدام به جعل عنوان براي هنرمندان موسيقي و سينما تلويزيون كرده است.

اخيرا فردي كه خود را دكتر معرفي مي كند اقدام به جعل عنوان براي هنرمندان موسيقي و سينما تلويزيون كرده است.

چند تن از هنرمندان حوزه موسيقي و فيلم در گفتگو با خبرنگار عصرخبر، اعلام كرده اند، اخيرا فردي به نام "م.كاف" كه خود را دكتر "ك" معرفي مي كند به ايشان نزديك شده و با جعل عنوان مشاور فرماندهان نيروي انتظامي قصد شوم و يا كارچاق كني را داشته در حالي كه اين فرد هيچگونه حكمي از سوي فرماندهان محترم ناجا نداشته و در صورت مخالفت اين افراد با خواسته هاي هنرمندان، با تهديدهاي مكرر اين مشاور جعلي براي پرونده سازي و بازداشت! مواجه شده اند.

جالب اينجاست كه برخي هنرمندان حتي شماره تماس اين مشاور جعلي را به نام "پليس" در دفترچه تلفن خود ذخيره كرده اند.

پيگيري هاي خبرنگار عصرخبر از مراجع انتظامي حاكيست، اقاي دكتر كاف نه تنها هيچگونه حكم مشاوري از مسئولان ارشد فعلي ناجا ندارد بلكه هيچ ارتباطي با مقامات انتظامي ندارد.

گفتني است، اين مشاور جعلي اخيرا سراغ خبرنگاران زن حوزه فيلم و سينما نيز رفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور جعلی فرماندهان ناجا هنرمندان را تهدید کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..