تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افسر شکنجه گر معروف بحرین به هلاکت رسید

یکی از افسران شکنجه گر معروف امنیتی بحرین به نام خالد الوزان دیروز در اثر سکته قلبی درگذشت .

به گزارش «شیعه نیوز»،  خالد الوزان افسر معروف امنیتی زندان های بحرین به هلاکت رسید.

آخرین منصب الوزان ریاست اداره کل محافظان ( الإدارة العامة للحراسات ) بوده است از دهه هشتاد میلادی در شکنجه انقلابیون بحرین نقش مستقیم و یا نظارت داشته که در چندین مورد موجب شهادت انقلابیون گشته است .

شهید جمیل العلي ، شهيد شيخ جمال العصفور ، شهيد سعيد الإسكافي و شهيد نوح خليل از شهدايی هستند كه با نظارت مستقیم و توسط وى در مراكز تحقيق و بازجويي و زندانهاى بحرين شكتجه شده و در اثر شدت شكنجه هاى وارده به شهادت رسيدند.  همچنین  عبدالجلیل مهدي طارش پس از شکنجه های وحشیانه تحت نظارت الوزان در حالی از زندان آزاد شد که به جنون رسیده قوه عقلانی خود را از دست داده بود و تا هنگام شهادت بهبود نیافت و از آثار جسمی و روحی شکنجه رنج می برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افسر شکنجه گر معروف بحرین به هلاکت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..