تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توتال منتظر تصمیم آمریکا درباره ایران است

معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی گفت: توتال اعلام کرده که منتظر تصمیم نهایی آمریکا در مورد ایران است؛ از توتال دلخور نیستیم و این شرکت را درک می‌کنیم.

به گزارش پایگاه 598، تسنیم نوشت: معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی گفت: توتال اعلام کرده که منتظر تصمیم نهایی آمریکا در مورد ایران است؛ از توتال دلخور نیستیم و این شرکت را درک می‌کنیم.

امیرحسین زمانی‌نیا معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی صبح امروز در همایش برجام و اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در مورد برجام در وزارت نفت و چهار زیرمجموعه این وزارت خانه هیچگونه سیاه نمایی وجود ندارد و درحال مذاکره بر سر 25 قرارداد هستیم که اگر منجر به عقد قرارداد شوند، بیش از 80 میلیارد یورو و حدود 85 میلیارد دلار ارزش دارند.

وی افزود: در فضای ایجاد شده بعد از برجام، صادرات نفت خام دو برابر شده است و بالغ بر 34 میلیارد دلار در سال 95 عواید فروش نفت و میعانات گازی بوده است.

زمانی نیا با بیان اینکه "در ماه های آخر سال 95، دو میلیون و 639 هزار بشکه نفت و میعانات گازی صادر کردیم"، گفت:  شرکت توتال فرانسه مایل به همکاری با ایران در توسعه فاز 11 پارس چنوبی و دیگر پروژه های نفتی و گازی کشور هست اما توتال اعلام کرده که منتظر تصمیم نهایی آمریکا در مورد ایران است؛ از توتال دلخور نیستیم و این شرکت را درک می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنها می خواهند 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری کنند، البته آن ها از یک ماه و نیم گذشته تا کنون بیش از 20 میلیون دلار هزینه کرده اند و پروپوزال‌های خود را آماده کرده‌اند.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه "اقتصاد ایران گروگان کشورهایی که با آن ها مراوده دارد نیست"، گفت: ما گروگان کشورهایی که با آن ها مراوده داریم نیستیم و این مراوده به خاطر ارزش افزوده ای است که برای کشور به همراه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توتال منتظر تصمیم آمریکا درباره ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..