تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت آب: گام‌های آهسته افزایش قیمت آب با سرعت بیشتری طی شود

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران ضمن انتقاد به وضعیت قیمت فروش آب گفت: لازم است که در شرایط فعلی گام‌های آهسته افزایش قیمت آب با سرعت بیشتری طی شود.

به گزارش پایگاه 598، علیرضا نوذری‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه آب یک سرمایه ملی است، اظهار کرد: یکی از بحث‌هایی که موجب کاهش هدررفت آب می‌شود، موضوع قیمت است. لذا لازم است که در این شرایط دولت توجه ویژه‌ای به قیمت تمام شده آب و آنچه که از مردم اخذ می‌شود، توجه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اختلاف زیادی بین قیمت تمام شده آب و قیمتی که از مردم اخذ می‌شود، وجود دارد. به طوری که می‌توان گفت: قیمت اتخاذی از مردم نصف قیمت تمام شده آب است.

وی با اشاره به وضعیت منابع آبی پردیس و پرند عنوان کرد: مشکل عمده‌ای که در این میان وجود دارد، محدودیت منابع مالی قید شده که متاسفانه تاکنون وعده‌های داده شده در این زمینه تحقق نیافته است.

وی با بیان اینکه برای پروژه‌های پردیس و پرند باید تمام زیرساخت‌ها تدارک دیده می‌شد، گفت: در حال حاضر اولویت اول ما تصفیه‌خانه پردیس و پرند است که ظرف یک ماه آینده آماده افتتاح هستند. همچنین مدول دوم این دو تصفیه خانه نیز به زودی قرار است آغاز شود که هر کدام به ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این مسئله شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز تعهداتی داشته که هنوز کار اجرایی آن را آغاز نکرده است اما شرکت آب و فاضلاب استان تهران قصد دارد مدول دوم پردیس و پرند را به زودی آغاز کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت آب: گام‌های آهسته افزایش قیمت آب با سرعت بیشتری طی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..