تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف جسد 800 کودک در یک گور دسته‌جمعی در ایرلند

به گزارش صدخبر :  به نقل از تلگراف، به تازگی یک گور دسته‌جمعی در ایرلند کشف شده است که 800 کودک در آن دفن شده‌اند. این گور جمعی زیر خانه‌ای یافت شد که پیشتر در سال های 1925 تا 1961 مکانی برای اسکان مادران و کودکان بی سرپرست بود.

کشف حجم انبوهی از بقایای اجساد انسان ها در 17 تا 20 اتاق زیرزمینی بسیار شوکه کننده است. تعداد کمی از این بقایای انسانی برای تجزیه و تحلیل بیشتر مورد کاوش قرار گرفت.

بررسی ها نشان داد این اجساد متعلق به نوزادان تازه به دنیا آمده تا کودکان 2 تا 3 ساله است. هنوز مشخص نیست چرا اجساد این کودکان به این شیوه غیرانسانی در این مکان دفن شده است. پیش از این نیز شایعات بسیاری درخصوص این مکان مخوف وجود داشت که کشف این گور جمعی تمامی آنها را به اثبات رساند.


منبع:باشگاه خبرنگاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف جسد 800 کودک در یک گور دسته‌جمعی در ایرلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..