تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسر سرمربی والیبال هم در ایران کار پیدا کرد!

صراط: پرفت و آمدهای اخیر همسر سرمربی تیم ملی والیبال نشان می دهد که احتمال حضور ساندرا کولاکوویچ برای هدایت یکی از تیم‌های هندبال بانوان وجود دارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، بعد از بازدید ساندرا کولاکوویچ از اردوی  تیم‌ ‌ملی هندبال بانوان که خود را جهت آماده سازی رقابت‌های آسیایی کره جنوبی آماده می‌کند این احتمال وجود دارد که او به عنوان مربی در یکی از رده‌های تیم‌ ‌ملی هندبال بانوان فعالیت خود را آغاز کند.

عباسعلی اکبری ، سرپرست فدراسیون هندبال در این باره به ایسنا، گفت‌:  با توجه به این که  ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال ایران در یک ماه گذشته انتخاب شد، غنیمت شمردیم تا از حضور همسر ایشان در فدراسیون هندبال بهره ببریم و از همکاری او استفاده کنیم. بنابراین جلسه‌ای را ترتیب دادیم تا گفت‌وگویی با ساندرا کولاکوویچ داشته باشیم تا ببینیم می تواند به ما در این راه کمک کند یا نه.

او ادامه‌ داد:  ایشان از هندبالیست‌های خوب مونته نگرو و همچنین مربیگری تیم‌های مختلفی را بر عهده داشته است. روز  چهارشنبه از تیم‌ ‌ملی هندبال بانوان بازدید کردند. با سرمربی بانوان و کادرفنی تیم‌ ‌ملی جلسه‌ای برگزار کردند و امیدواریم که بتوانند در یکی از رده‌های هندبال  به بانوان کمک کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسر سرمربی والیبال هم در ایران کار پیدا کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..