تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش فیلم‌های «دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران» در کرمانشاه

از 15 تا 19 اسفند؛

فیلم های «دهمبن جشنواره بین المللی پویانمایی تهران» از 15 تا 19 اسفند در کرمانشاه به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: فیلم های دهمین نمایش فیلم‌های «دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران» در کرمانشاهجشنواره بین المللی پویانمایی تهران به صورت همزمان از فردا (15 اسفند) تا 19 اسفند در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری شماره 4 کانون پرورش فکری کرمانشاه واقع در پارک معلم (فرهنگیان فاز 1) برای علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

رضا موزونی با بیان اینکه فیلمهای این جشنواره با همان کیفیت اصلی برای کودکان کرمانشاهی به نمایش گذاشته می شود، افزود: در دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران علاوه بر وجود آثاری فاخر از هنرمندان ایرانی، 79 اثر از کشورهای دیگر نیز شرکت داده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش فیلم‌های «دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران» در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..