تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ وحشتناک پسر 5 ساله هنگام کار پدرش با تراکتور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کودک پنج ساله ای که برای پدرش شیرین زبانی می کرد دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

این مرگ غم انگیز ظهر روز دوشنبه گذشته و در روستای اقنج واقع در محدوده جاده قدیم مشهد به نیشابور رخ داد.

در این حادثه مرد ۳۲ ساله ای به نام محسن در حالی که پسرش نیز کنار او نشسته بود با تراکتور روی زمین های کشاورزی  کار می کرد. 

پسرک برای پدرش شیرین زبانی می کرد اما، کودک پنج ساله از روی تراکتور به پایین سقوط کرد و به شدت آسیب دید. پیکر نیمه جان پسر کوچولو بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت اما وی قبل از رسیدن به  مرکز درمانی جان خود را از دست داده بود. 

جسد کودک با دستور مقام قضائی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا پس از اقدامات لازم برای به خاک سپاری تحویل خانواده اش شود. تحقیقات پلیس مشهد در این باره با توجه به اظهارات پدر کودک درباره علت و چگونگی وقوع حادثه آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ وحشتناک پسر 5 ساله هنگام کار پدرش با تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..