تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگيري ربايندگان دختر جوان در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامي شهرستان زاهدان از عمليات موفقيت آميز ماموران پليس اين فرماندهی در شناسايي و دستگيري عاملان آدم ربايي دختر جوان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی عارف نژاد  در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب اطلاع از وقوع يک فقره آدم ربايي و ربوده شدن یک دختر جوان در استان خراسان رضوی و اطلاع از انتقال گروگان به زاهدان تيمي مجرب از ماموران انتظامی این فرماندهی جهت شناسايي متهم یا متهمان و آزادي گروگان تشکيل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند . 

وي افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافياي محل وقوع جرم و تحقيق و بررسي مشخص شد، علت و انگيزه اين آدم ربايي اختلافات شخصي و مالي بوده است .

عارف نژاد تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات پليسي گسترده و با به کارگيري کليه امکانات، موفق شدند هويت و مخفيگاه عاملان اين آدم ربايي را شناسايي و در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه سه متهم را دستگير کنند. 

فرمانده انتظامي شهرستان زاهدان در پايان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابي خود مبني بر اختلافات مالي، خاطرنشان کرد: پليس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنيت عمومي آسايش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هر گونه اقدام غيرقانوني با هنجارشکنان برخورد قاطعي خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگيري ربايندگان دختر جوان در سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..