تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از امروز تا دوشنبه کشور بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده از امروز غرب و شمال غرب کشور، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز بارانی شود و به تدریج دیگر مناطق کشور را فراگیرد.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور خبر داد و اعلام کرد: در سواحل شمالی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و به شکل خفیف‌تری مناطق مرکزی کشور بارندگی خواهیم داشت.

احد وظیفه افزود: این سامانه بارشی به تدریج به شمال و شمال شرق کشور می‌رود و از فردا بر شدت بارش‌ها افزوده خواهد شد و دمای هوا کاهش می‌یابد اما  از اواخر وقت روز دوشنبه این سامانه کشور را ترک خواهد کرد.

به گفته وی شدت بارش‌ها در استان های گیلان و مازندران و بخش هایی از استان اردبیل و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با توجه به افزایش وزش باد پیش‌بینی کرد که آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی سه روز آینده مواج باشد.

وظیفه در پایان آسمان تهران را نیز ابری پیش‌بینی کرد و گفت: در این مدت در تهران شاهد افزایش ابر و وزش باد همچنین رگبار و رعد خواهد بود و بیشترین دمای پایتخت نیز امروز ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از امروز تا دوشنبه کشور بارانی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..