تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر به کرمانشاه برای شرکت در مجلس ختم خانواده تهرانی را عزادار کرد/ پدر و دختر جوان زیر خودروی سمند له شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس Police راه استان همدان در تشریح این خبر گفت: دو عضو یک خانواده بر اثر واژگونی خودروی سمند فوت کرد و مادر خانواده نیز قطع نخاع شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اعضای یک خانواده روز گذشته- جمعه - برای شرکت در مجلس ترحیم یکی از بستگان با خودروی سمند از تهران راهی کرمانشاه می شوند اما به علت خواب آلودگی راننده خودروی سمند، در ابتدای گردنه اسدآباد از مسیر اصلی خارج شده و واژگون می شود.
وی افزود: هیچ یک از سرنشینان خودرو  از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند و هنگام واژگونی سمند، از خودرو به بیرون پرتاب شدند.
عزیزی اظهار کرد: در این حادثه Incident پدر 54 ساله و دختر 22 ساله در زیر خودرو قرار گرفت که سرپرست خانواده در دم فوت کرد و دختر جوان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و مادر این خانواده نیز در این سانحه رانندگی مجروح و قطع نخاع شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر به کرمانشاه برای شرکت در مجلس ختم خانواده تهرانی را عزادار کرد/ پدر و دختر جوان زیر خودروی سمند له شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..