تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاوه رضایی و محمد قاضی در لیست زننده سریع‌ترین گل‌‌های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا به بهانه دو گل سریع در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری، گزارشی از سریع‌ترین گل‌‌های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرده است.

در هفته دوم این رقابت‌ها در این فصل 3 گل در 3 دیدار زیر یک دقیقه به ثمر رسید که 2 تای آنها در بین 10 گل سریع تاریخ لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گیرند.

در این بین سباستین سوریا در دیدار لخویای قطر و پاختاکور ازبکستان در فصل 2013 در ثانیه 10 برای تیم قطری گلزنی کرد تا اینب ازیکن سریع‌‌ترین گل تاریخ این رقابت‌ها را به ثبت رسانده باشد. سوریا در حال حاضر در الریان، حریف پرسپولیس در فصل جاری این رقابت‌ها بازی می‌‌کند.

دومین و چهارمین گل سریع این رقابت‌ها هفته گذشته به ثمر رسید. کوتی‌بائف در ثانیه 17 دیدار لوکوموتیو مقابل الاهلی امارات و کاوه رضایی در ثانیه 34 دیدار استقلال مقابل التعاون گلزنی کردند.

نکته جالب اینکه سومین گل سریع این رقابت‌ها نیز توسط یک بازیکن ایرانی دیگر یعنی محمد قاضی به ثمر رسیده است. قاضی مهاجم ذوب‌آهن در سال 2011 در دیدار یک هشتم نهایی مقابل النصر در ثانیه 33 برای تیم اصفهانی گلزنی کرده است.

فارس

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاوه رضایی و محمد قاضی در لیست زننده سریع‌ترین گل‌‌های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..