تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشندگان گونه‌های حیات وحش در سایت دیوار به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ عزیز قیاسی از برخورد با فروشندگان گونه‌های حیات وحش خبر داد و گفت:‌ فروشندگان گونه‌های حیات وحش در سایت دیوار به مراجع قضایی معرفی شدند؛ از این افراد 80 قطعه سهره، چهار سر خرگوش، یک قطعه طرقه و یک بتانه سنجاب کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این متخلفان در شهرستانهای نهاوند، تویسرکان و رزن اقدام به فروش غیرقانونی جانوران وحشی می‌کردند.

رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست همدان تاکید کرد: تمامی اشخاصی که برخلاف قوانین و مقررات شکار و صید از طریق سایتها و فضای مجازی و هر طریق دیگر، مبادرت به عرضه و فروش و حمل و نگهداری جانوران وحشی می‌کنند، تحت پیگرد و کیفر قضایی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشندگان گونه‌های حیات وحش در سایت دیوار به مراجع قضایی معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..