تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی 3 هزار كودك در روستامهدها از يك وعده غذای گرم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرضيه فرشاد  گفت: در اين جلسه يكروزه 150 نفر از مديران روستامهدها از 24 شهرستان استان شركت داشتند كه مباحث مختلفي همچون روش‌هاي برقراري ارتباط موثر با كودكان، آموزش خلاقيت از طريق بازي و مباحث تكامل يكپارچه كودكان و جنبه‌هاي مختلف رشد و اختلالاتي كه در اين دوره سني كودكان با آنها مواجهند و همچنين راههاي اصلاح اين اختلالات براي مديران روستا مهدها مطرح شد.

معاون اجتماعي بهزيستي استان با اعلام خبر اجرای طرح تامین یک وعده غذای گرم کودکان در روستامهدها و مناطق محروم و آسیب‌خیز حاشیه شهرها گفت: اين طرح از 14 اسفندماه سالجاری تا اواسط خرداد ماه سال آتی با اعتباري بالغ بر 350 ميليون تومان براي اين گروه هدف اجرا خواهد شد.

فرشاد در ادامه با اشاره به اينكه مبلغ اعتباري اين طرح براي هر كودك روزانه 2 هزار تومان است گفت: اين طرح براي حدود 3100 كودك در 5 روز هفته و براي روستامهدها و حاشيه شهرها اجرا مي‌شود و هدف اجراي آن رفع مشكلات سوء تغذيه كودكان در اين مناطق و پرورش عادات صحيح تغذيه‌اي است.

معاون اجتماعي بهزيستي استان در ادامه تصريح كرد: تدوين اين طرح با كمك دفتر بهبود تغذيه مركز بهداشت استان بوده است و در اجراي آن دريافت كالري مناسب و مورد نياز كودكان مدنظر می باشد.

فرشاد با تاكيد بر اينكه برنامه تن سنجي پس از اجراي طرح مطرح خواهد شد گفت: برنامه تن‌سنجي كودكان بدين صورت است كه قبل و بعد از اجراي طرح قد و وزن كودكان اندازه‌گيري مي‌شود تا به ميزان رشد كودكان در دوره اجراي طرح دست يابيم.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی 3 هزار كودك در روستامهدها از يك وعده غذای گرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..