تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقابله بسیج مردمی عراق با هجوم داعش به شمال غرب موصل

مقابله بسیج مردمی عراق با هجوم داعش به شمال غرب موصلبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری کل العراق (اَین)، نیروهای بسیج مردمی عراق با هجوم تروریست های داعش به شمال غرب موصل مقابله کردند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.
نیروهای تیپ 30 بسیج مردمی عراق هجوم داعشی ها به روستای "قبه" را در شمال غرب موصل ناکام گذاشتند.

در درگیری میان نیروهای عراقی و تروریست های داعش، شماری از تروریست ها از جمله چند عامل انتحاری به هلاکت رسیدند و 4 خودروی بمب گذاری شده منهدم شدند.

برخی منابع از کشته شدن شماری از غیرنظامیان در حمله تروریست های داعش به محله ای آزاد شده در ساحل راست موصل خبر می دهند.

همچنین نیروهای امنیتی عراق با هدف قرار دادن تروریست ها در مناطق دواسه، دندان و عکیدات، 16 تروریست داعش را به هلاکت رسانده و 6 خودروی بمب گذاری شده و یک پهپاد آنان را در ساحل راست موصل منهدم کردند.

رائر شاکر جودت، فرمانده نیروهای پلیس فدرال، نیز اعلام کرد: نیروهای پلیس فدرال 300 خانواده عراقی را از محله های جوسق و طیران را به اردوگاه آوارگان منتقل کردند.

بنا بر اعلام مسئولان امنیتی عراق، تعداد آوارگان بخش غربی شهر موصل به بیش از 35 هزار نفر می رسد که به گزارش یونیسف 100 هزار نفر از این افراد را کودکان تشکیل می دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقابله بسیج مردمی عراق با هجوم داعش به شمال غرب موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..