تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار تصویب حقوق ۲۴ میلیونی را از مجلس نداشتیم

انتظار تصویب حقوق ۲۴ میلیونی را از مجلس نداشتیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم‌، آیت‌الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در نشست‌ خبری که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با اشاره به برگزاری اجلاسیه سالانه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری روزهای 17 و 18 اسفندماه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
 
وی بابیان اینکه علاوه بر رئیس مجلس خبرگان رهبری 4 تن از اعضا هم در مدت 15 دقیقه به ایراد سخن خواهد پرداخت، افزود: سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ع) و تقی‌پور عضو شورای عالی فضای مجازی از جمله سخنرانان این اجلاسیه خواهند بود.
 
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه به تصویب حقوق‌های 24 میلیونی توسط مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی یکی از قوای مورد احترام مردم است و ما انتظار نداشتیم با توجه به زخمی که از حقوق‌های نجومی داشتیم، چنین مصوبه‌ای هم از مجلس خارج شود.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم قبل از رسیدن این مصوبه به شورای نگهبان، خود مجلس این مصوبه را پس بگیرد و اگر تصویب شد شورای نگهبان به وظیفه خود عمل کند.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار تصویب حقوق ۲۴ میلیونی را از مجلس نداشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..