تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از هک ۳۲ میلیون اکانت یاهو تا اشتباه مرگبار مهندس آمازون

۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از هک ۳۲ میلیون اکانت یاهو تا اشتباه مرگبار مهندس آمازون

خبرآنلاین:

شماره 1 - باعرضه اولیه و موفقیت‌آمیز سهام اسنپ چت به مبلغ 3.4 میلیارد دلار، ارزش سهام این کمپانی در بورس 44 درصد رشد کرد.

شماره 2 - اشتباه مهندس آمازون باعث شد تا سایت‌ها و سرویس‌های زیادی ازجمله Slack از دسترس خارج شوند.

شماره 3 - سوزان فولر که در وبلاگ خود از تعرض مدیریت ارشد تاکسی آنلاین اوبر به خود شکایت کرد می‌گوید مدیران اوبر وی را به دلیل پاک کردن اکانت کاربران (جنبش دیلیت کردن اوبر از موبایل) سرزنش کرده‌اند. اوبر نیز این ادعا را رد کرده است. داستان تعرض جنسی به فولر بحران بزرگی را در اوبر به وجود آورده است و جنبش دیلیت کردن اپلیکیشن اوبر از روی موبایل را دوچندان کرده است.

شماره 4 - گوگل در برنامه‌ای جدید قصد دارد گوگل اسیستانت (دستیار مجازی) را روی ابزارهای مجهز به اندروید M و N گسترش دهد.

شماره 5 - کمپانی سولارسیتی که ایلان ماسک مالک و مدیرش است به‌زودی 20 درصد از نیروهای خود را اخراج می‌کند. دلیل اصلی کند بودن بازار انرژی خورشیدی اعلام‌شده است.

شماره 6 - بخش خودروهای خودران اوبر که از کالیفرنیا قهر کرده و تلاش داشت تا در آریزونا تست‌های خود را از سر گیرد، دوباره به کالیفرنیا باز می‌گردد. قرار است اوبر قوانین مصوب را رعایت کند.

شماره 7 - بحران درباره هک شدن ایمیل AOL متعلق به معاون ترامپ بالاگرفته است. ظاهراً اسکمرها با ارسال ایمیل جعلی توانستند دریافت‌کننده را وادار به کلیک کرده و پسورد وی را به سرقت برده و تمام ایمیل‌هایش را کپی کنند.


شماره 8 - علی‌بابا مبلغ 177 میلیون دلار در کمپانی هندی Paytm- یکی از چهار کمپانی بزرگ تجارت الکترونیک - سرمایه‌گذاری می‌کند و بدین ترتیب ارزش این کمپانی به رقم 1 میلیارد دلار می‌رسد.

شماره 9 - کمپانی ژاپنی Line (اپلیکیشن معروف موبایلی) دستیار دیجیتال مخصوص خود را به نام Clova در رقابت با الکسای آمازون و گوگل اسیستانت ساخت تا در بازارهای آسیایی بتواند جلوی توسعه رقبا را بگیرد.

شماره 10 - دوباره فاش شده است که 32 میلیون اکانت یاهو هک شده است. ماریسا مایر به دلیل هک‌های متعددِ کمپانی‌اش، از دریافت بونس و مزایای قانونی منع شده است و حقوق خود را به‌طور کامل نمی‌گیرد.

(عکس خبر: خودروی خودران اوبر)

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از هک ۳۲ میلیون اکانت یاهو تا اشتباه مرگبار مهندس آمازون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..